Egy hatékony LinkedIn jelenlét a B2B szektorban tevékenykedő vállalkozások számára ma már elengedhetetlen. De mit tegyünk, ha teljesen idegen és ismeretlen számunkra ez a platform? Az online marketing ügynökség új cikksorozatában összeszedett néhány hasznos információt, amely segítséget nyújt, hogy már az indulásunkkal stabil és biztos alapot teremtsünk márkánk számára ezen az üzleti platformon. A bejegyzés sorozat első részében az online reklámügynökség kitért rá, hogy mint oly sok esetben, a LinkedIn tekintetében sem ugorható át a tervezés és célmeghatározás folyamata. Ha ezzel megvagyunk, akkor a következő lépcsőfok az adatlapunk pontos és precíz kitöltése. Az online marketing ügynökség szerint nagyon sok olyan profil található, ami hiányos, mi ne kövessük el ezt a hibát. Főleg azért, mert az adatlapunk a digitális névjegykártyánkként funkcionál, általában ez az első, amivel találkoznak a potenciális partnereink és hát ki ne szeretne pozitív benyomást kelteni már az első alkalommal? Az online ügynökség továbbá azt javasolja, hogy érdemes végezni egy kis kutatómunkát is. Nem árt megnézni a versenytársak, a konkurencia profilját, majd elgondolkodni, hogy hogyan tudnánk mi jobbak, többek lenni, hogy kiemelkedhessünk közülük.