Ha a cél a látogatottság növelése

Egy weboldal, webáruház látogatottság növelése egyszerű dolognak tűnik első olvasatra. Mindenhol meg kell jelentetni, kell egy jó marketing és kész is. Ám ennél azért jóval bonyolultabb. Rengeteg dolgot jól be kell állítani a webhelyen, webshopban. Címkéket, meta leírásokat például.És úgy általában mindennemű szövegeket, mint a bemutatkozás, termékleírások, esetlegesen blogcikkek,is úgy kellmegírni, hogy látogatottság növelés, vásárlás ösztönzés legyen a cél és a rendszeres visszatérés a látogatótól. Épp ezért a keresőbarát szövegírás elengedhetetlen. Ha a megírt szövegek tartalmazzák a keresőbarát kulcsszavakat, érdekesek, izgalmasak, marasztalják az olvasót, akkor elérik a céljuk, vásárlásra ösztönöznek. Viszont ehhez a keresőnek meg kell lelnie a webáruházat, ami a megfelelő leírásokkal, kulcsszavakkal érhető el. Ha nem jól van beállítva, akkor meg sem lelik az adott oldalt, akármennyit elkölthetünk marketingre, reklámra. Ha keresőoptimalizálva van a webhely, ám a szövegek unalmasak, nem húzzák be az olvasót, nagyon hamar el fog kattintani, hiába a keresőbarát szövegírás. Így tehát eleve három dologra kell figyelni. Megfelelő beállítások, keresőoptimalizálás, keresőbarát szövegírás és izgalmas témák, fogyasztható szövegek. Ez után jöhetnek az apró finomhangolások, mint a közösségi média, reklámok, ránk mutató linkek és a többi…